[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]Το επίμαχο σημείο με την αεροδυναμική "τρύπα" της RB8.
Μια ιδιαίτερη αλλαγή / αναβάθμιση στις "RB8" των Mark Webber και Sebastian Vettel στον αγώνα του Μονακό κίνησε την περιέργεια των αντίπαλων ομάδων.
Το μονοθέσιο είχε διαμπερείς εγκοπές στο πίσω μέρος του (στο πάνω μέρος του πατώματος μπροστά από τους πίσω τροχούς).
Οι ομάδες, οι οποίες πρόσεξαν την αλλαγή ήταν: η McLaren - Mercedes, η Ferrari και η Mercedes AMG GP και το ανέφεραν στη FIA.
Όπως ήταν φυσικό οι τρεις ομάδες έκαναν ερώτηση στη διεθνή ομοσπονδία για τη νομιμότητα της βελτίωσης χωρίς να διαμαρτυρηθούν επίσημα ή να καταθέσουν ένσταση.
Η FIA μετά την ολοκλήρωση του αγώνα στο Μονακό ανακοίνωσε πως σχεδιάζει να αποσαφηνίσει τους κανονισμούς μέσα στην εβδομάδα που διανύουμε.
Μάλιστα ο εκπρόσωπος τύπου της Διεθνούς Ομοσπονδίας δήλωσε: "Από την ομάδα της Red Bull – Renault δεν έχει ζητηθεί να αλλάξει κάτι στα μονοθέσια της, ακόμα" και πρόσθεσε:
"Υπάρχουν διαφορές στις απόψεις ως προς την ερμηνεία του κανονισμού, τον οποίο σκοπεύουμε να αποσαφηνίσουμε κατά τη διάρκεια των επόμενων ημερών. Υπάρχουν επιχειρήματα και από τις δύο πλευρές, που πρέπει να ακούσουμε και να πάρουμε θέση."